کردموزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی در سایت کردموزیک

کردموزیک | دانلود آهنگ کردی جدید

دانلود آهنگ کردی در سایت کردموزیک

  • ۰
  • ۰

بی وفا 1,977 views بار

دانلود آهنگ کردی جدید سعید امیری و کیوان آهنی به نام ثانیه ها

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

 

sanieha

گاهی باید منو تو رویا اروم واهسته یکم حس کنی گاهی ی جا حس میکنی بگذری تلسم این همه این همه غمو بشکنی ثانیه ها میگذرن بی دلیل حس منو کاشکی یکم درک کنی عاشق بشی هوا بی نفس با قلبت  احساسمو پیدا کنی ثانیه ها بگذرن از عطرت تو خونه نباشه بمون کنارم تو که درداتو دلم دوا شه کنارتم هر ثانیه عاشقونه باشه

دانلود آهنگ کردی جدید آیت احمدنژاد به نام سفر

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Ayat
سفر سفره رخی دورن منزل بی پایان کسگم توشن درونم بژی ابوالفضل گیان الین قیامت راسته یا درو به عشقم بینی کسگم دینی نیمرو سفر سفره رخی درونم منزل بی پایان توشن بی پایسان

دانلود آهنگ کردی جدید امیر بهادر به نام اسطوره

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Bahador
نه وقت بود از کنارم بری میخوام دق کنم حرف دلشو بگی تو که رفتی به یادتو  تو دنیای من دیگه اسطوره نیست تو رفتی گرفتار وحشت شدم  مسیرم خطرناک شد حلالم کن جای که با رفتنت همه آرزو هام یهو خاکک شد دارم کوچه هارو قدم میزنم همه شهرو گشتم ولی نیستی چقدر سوت کوری چرا روی قرار بود نذارم غمو حس کنم نمیذاری

دانلود آهنگ کردی سامان یاسین و ساسان علیپور به نام وابستگی

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

# رپ کردی

آهنگ جدید

photo_2016-06-11_23-25-16
یکی هست که بی تو دی زندگی بلد نیسه یکی هست که دوریت بدجور ویرانه کردیه یکی هست که بی تو اصلا حال خوبی نیره حال ناخدای دریدن کشتیگه نیشتس خریه حال کفتره دریدن که قیچی خسنس باله بومسه اسمانه ابریه ولی یواره چو دلت هات مه عاشق خود بکیدو بچیدن تو اسم خدا هاوردی قسم خوردی دوسم دری 

دانلود آهنگ کردی جدید فرشید مومیوند به نام بازی چه

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Farshid-Momivand
بیخیال ای دنیا بیمه بسده دی جور کنه روانی بیم دی بسه بچو ارای همیشه بچو دی ولانه کارد یسه دی ظالم بازیچه بیم دی بس که شرد دی کم که فقط بقزان تو دی ارای مه مردیده بازیچه بیم دی بس که

دانلود آهنگ کردی جدید میلاد جمشیدی به نام لیل نازار

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

photo_2016-06-10_12-15-30

دانلود آهنگ کردی جدید Shake Hip. Saman Jerjis Ft. Shahin

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Saman

شیکیب من و دوستام ودافا جمع هستن تا دنس کمرا فنر همه رو مود خوبن چون که ساقیشون منم پنچ شنبه اس همگی دور همیم تو فضا دور از زمین منو بکس تو بارا باکس هی گل میزنیم هی جلو مست پاتیلیم هی میخوریم تلو خوش میگذره چون دلال ساپورت

دانلود آهنگ کردی جدید رضا مرادیان به نام پشیمان

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Reza

دانلود آهنگ کردی جدید حسین صفامنش به نام ای عشق

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

درخواست کاربر

Hossein-Safamanesh-3_1

نه گل نه ابر نه دریا نه شبنمی ای عشق توکیستی که چنین گنگ مبهم ای عشق فقط فرشته ادم از تو بی خبره تو کیستی نه فرشته نه ادمی ای عشق تو در زمین کسی جز خودت نمیگنجی برونز حوصله ای هر دو عالمی ای عشق زمین پر از فصل زمانست تو اسمان از تو جهان هر چه در ان کم ای عشق

دانلود آهنگ کردی جدید محراب عسکری به نام بی وفا

||دانلود از سرور اختصاصی  میکروکرد ||

آهنگ جدید

Mehrab

دلم طاقت بیاری همه بی وفایی رو دیگه یادم نیاد روزای آشنایی رو دلم غضخ نخور بذار بره بذار بره اونم بی وفا بود که مسافره سهم من وتو شده فقط ی خاطره بی وفا عیبی نداره برو منم خدایی دارم منم تمامه کارم بذار برو گریه نکن کنارم بی وفا عیبی نداره برو بذار بسوزم به پات بذار بمیرم به پاد حلالم کن اگه بدی کردم باهات

  • ۹۵/۰۴/۰۱
  • amin karimi

دانلود اهنگ کردی جدید

نظرات (۱)

خیلی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی